آدرس مطب

یزد، بلوار طراحان، خیابان وردپرس، کوچه اول، طبقه 2

رزرو تلفنی 0356490

کامپوزیت

ونیر کامپوزیت دندان  یکی از پرطرفدارترین شیوه‌ها برای زیبایی بیشتر دندا‌ن‌ها و اصلاح طرح لبخند است و به خاطر کاربردهای فراوان و همچنین سرعت انجام بالا گاها آن را ارتودنسی فوری هم می‌نامند. به طور کلی کامپوزیت دندان دو نوع است: مستقیم و غیر مستقیم که ونیر کامپوزیت دندان از نوع مستقیم آن است و به زمان زیادی هم احتیاج ندارد، به طوری که در یک جلسه هم انجام خواهد شد.

جنس ماده مورد استفاده در کامپوزیت ونیر رزین یا کامپوزیت است که حالت خمیری داشته و به صورت یک لایه نازک در بخش جلویی دندان قرار می گیرد. انجام این روش نیازی به قالب گیری ندارد؛ چراکه دادن فرم به ماده توسط خود دندانپزشک در یک جلسه انجام می‌شود.

این روش که بدون تراش انجام می‌شود، برای رفع مشکلات دندانی مانند شکسته شدن یا ساییده شدن دندان‌ها بر اثر دندان قروچه و… کاربرد دارد. به علاوه از کامپوزیت ونیر برای اصلاح رنگ دندان‌های تیره شده و پر کردن فاصله زیاد بین دندان‌ها نیز استفاده می‌شود. برای پر کردن دندان هم می‌توان به جای آمالگام از کامپوزیت استفاده کرد.

امروزه داشتن دندا‌ن‌های سفید و منظم برای هر فردی مهم است؛ زیرا اولین چیزی که در رودرو شدن با یک شخص خواهید دید، چهره و دندان‌های اوست و علاوه بر آن، طبق نظرسنجی‌های انجام شده، ۷۷ درصد مردم معتقدند که داشتن دندان و لبخند زیبا به ارتقا وضع سلامت جسمی و روانی‌شان کمک زیادی می‌کند.

 اگر از ظاهر دندان‌هایتان راضی نیستید و این امر باعث شده است که حین صحبت کردن با دوستانتان یا خندیدن در حضور عده زیادی از مردم اعتماد به نفس نداشته باشید، کامپوزیت ونیر یکی از انتخاب‌های مناسب برای برگرداندن زیبایی به دندان‌هایتان است. البته این روش توانایی اصلاح مشکلات پیچیده فک و دندان را ندارد و شیوه مناسب برای از بین بردن اینگونه مشکلات ارتودنسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس من

اصفهان بهارستان خیابان ولیعصر مجتمع آرین

تلفن من

09162965461- 09193616202

ایمیل من

example@dant.com

اطلاعات تماس
آدرس من

اصفهان بهارستان خیابان ولیعصر مجتمع آرین

تلفن من

09162965461- 09193616202

ایمیل من

info@mysite.com